Wygodne Dostępność Produktów - Klucz do Zadowolenia Klientów

Hebe gazetka

W sklepie stacjonarnym trudno o to, by całą ofertę objąć wzrokiem. Podobnie rzecz ma się w Internecie, gdzie w labiryncie produktów można się zgubić. Jak więc wypatrzyć nowości i ogarnąć zmiany, które następują tak dynamicznie? W celu znalezienia odpowiedzi udaj się na Tipli.pl, gdzie znajduje się przeznaczona dla klientów Hebe gazetka. Ulotki dla klientów są aktualizowane na bieżąco, aby nadążyć za aktualnymi trendami w drogerii. Dzięki temu nie ominą Cię żadne promocje i wyjątkowe okazje – drogeria Hebe i ulotka, którą regularnie wydaje, pozwoli Ci kupować w najlepszych cenach każdego dnia.

Wyjątkowe zapachy czekają na Ciebie. Oferta tego sklepu jest naprawdę szeroka, znajdziesz tutaj perfumy od światowych marek, takich jak np:

  • Lancôme
  • DKNY
  • Hugo Boss
  • Bvlgari
  • Burberry.

Jak widzisz, asortyment tej drogerii jest naprawdę szeroki i niczym się on nie różni od tego, co oferują takie perfumerie. Dlatego też warto odwiedzać Hebe. Perfumy dla kobiet, mężczyzn i dzieci tu są. Wybierz swój zapach i poczuj się o wiele pewniej. Jeśli wykorzystasz kody rabatowe Hebe, to zapłacisz o wiele mniej za perfumy.

Rynek kosmetyczny w eCommerce

Sprzedaż kosmetyków stanowi trzeci najbardziej popularny sektor na polskim rynku internetowym. Przed nim plasują się tylko sklepy oferujące odzież oraz elektronikę i sprzęt AGD. Duża dostępność różnych marek, w tym produktów trudno dostępnych w tradycyjnych sklepach, oraz intensywna konkurencja, która sprzyja łowieniu atrakcyjnych promocji, są pozytywnymi czynnikami tego segmentu. Jednakże istnieją także pewne ograniczenia. Kupując kosmetyki online, nie możemy ocenić zapachu, trwałości perfum, konsystencji kremu, ani jego wpływu na naszą skórę.

Zgodnie z badaniem Santander Consumer Banku, 15 proc. konsumentów najpierw testuje kosmetyki w sklepach stacjonarnych, a następnie dokonuje zakupu online, co jest niższym odsetkiem w porównaniu do odzieży i obuwia (29 proc.) oraz sprzętu AGD i elektroniki (22 proc.). Mimo to, inwestycje liderów rynku drogeryjnego w e-commerce potwierdzają oczekiwany dynamiczny wzrost tego sektora. Skupiają się one na poprawie użytkowej jakości procesu zakupowego, od nawigacji po płatności, dostawę i ewentualne zwroty lub wymiany produktów.

Chcesz mieć możliwość monitorowania konkurencji, śledzenia historii cen i jeszcze więcej?

Umów się na bezpłatną prezentację naszego narzędzia. Dzięki możliwościom, jakie daje aplikacja Brandly360 jesteś o krok przed konkurencją. Wszystkie aktualne dane masz w jednym miejscu, co ułatwia planowanie i podejmowanie decyzji. Dzięki tym rozwiązaniom możesz wznieść biznes na inny poziom, a do tego zrobić to z łatwością!

Branża kosmetyczna w Polsce — analiza rynku na 2024

Branża kosmetyczna w Polsce stale ewoluuje, reagując na zmieniające się trendy, preferencje konsumentów i nowe technologie. Analiza rynku w 2024 roku jest kluczowa dla zrozumienia obecnej sytuacji oraz prognozowania przyszłych tendencji. Z badania Omnichannel 2022 wynika, że większość klientów (58%) wskazała Rossmanna jako swoje ostatnie źródło zakupu kosmetyków, perfum lub artykułów higienicznych, a następnie Hebe (19%), Biedronkę (18%), Allegro i Lidl. Sektor handlu kosmetykami w Polsce ma ogromne znaczenie dla krajowej gospodarki, stanowiąc istotny segment na tle europejskiego rynku. W bieżącym roku wartość tego sektora szacowana jest na ponad 31 mld złotych.

W niniejszym artykule przeprowadzimy wszechstronną analizę branży kosmetycznej w Polsce na rok 2024, przyglądając się głównym czynnikom kształtującym rynek, wzrostowi sektora e-commerce, innowacjom produktowym oraz wpływowi trendów społecznych i ekonomicznych na dalszy rozwój tej dynamicznej branży.

Podsumowanie

Zarządzanie dostępnością produktów w sklepach jest kluczowe dla zadowolenia klientów oraz sukcesu sprzedaży. Warto zminimalizować błędy ludzkie oraz „ręczną weryfikację” i zainwestować w odpowiednie narzędzia do monitorowania stanu magazynowego i dostępności produktów, które pozwolą na efektywne zarządzanie ofertą i szybkie podejmowanie decyzji dotyczących zamówień, dostaw oraz promocji. Pamiętaj, że jasna i przejrzysta komunikacja dotycząca dostępności produktów oraz terminów realizacji zamówień wpłynie na zadowolenie i lojalność klientów.

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się na newsletter i otrzymuj wartościowe treści od Brandly360

Dziękujemy za zapis na newsletter Brandly360

dziękujemy za zainteresowanie newsletterem Brandly360 i tematyką Digital Shelf . Już niebawem otrzymasz od nas informacje, jak być krok przed konkurencją i skutecznie zarządzać Ecommerce.

Nie korzystasz jeszcze z narzędzia do monitoringu cen?

Aqua, Triticum Vulgare Germ Oil, Coco-Caprylate, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Linum Usitatissimum Seed Extract, Sodium Hyaluronate, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid.

Czytaj dalej...

W odróżnieniu od kosmetyków chemicznych nawet tych stworzonych przy użyciu najnowocześniejszych technologii, kosmetyki naturalne wspomagają skórę w naturalnych procesach odnowy , zamiast robić to za nią.

Czytaj dalej...

Chociaż ta nieznana koreańska perełka została opracowana z myślą o delikatnej i przesuszonej skórze okolicy oczu , to dobrze sprawdzi się także w innych miejscach, które chcemy odmłodzić i ochronić przed procesami starzenia.

Czytaj dalej...

Jeśli nie potrzebujesz jeszcze intensywnych kuracji, ale chcesz walczyć z pierwszymi oznakami starzenia się skóry, szukaj przeciwutleniaczy, witaminy C i E oraz ekstraktów roślinnych, które chronią przed działaniem wolnych rodników.

Czytaj dalej...