Depilacja Pl - Franczyza jako sposób na sukces w branży urody
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Perfumy z Hiszpanii /08.07.2024
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
Wakacje w pełni, ale praca nie ustaje. Tutti Santi otwiera nowe lokale, Żabka rusza w plener, a Sfinks podlicza przychody. Przegląd tygodnia 29 czerwca-6 lipca.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
2/3 transakcji w sklepach jest bezgotówkowych /04.07.2024Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności. Jak zatem odpowiedzieć na preferencje płatnicze konsumentów i zwiększyć konkurencyjność swojego biznesu?
WIĘCEJ ZABIEGÓW = WIĘKSZY ZAROBEK
Wśród firm działających w branży salonów kosmetycznych nie brakuje głosów, że zarobienie na samej tylko usłudze depilacji (zwłaszcza jednym jej rodzaju) jest bardzo trudne.
Piętnaście lat doświadczenia w tym biznesie wskazuje nam wyraźną sezonowość zabiegów. W zależności od pory roku powodzeniem cieszą się inne terapie: na twarz, ciało, depilacja, pielęgnacja stóp, odchudzanie, masaże i relaks. Dlatego szeroka gama usług pozwala utrzymać gabinetom przychód na jednakowym poziomie przez cały rok. Wiemy też, że im szersza oferta, tym większe możliwości zarobkowe. Klienci przyzwyczajają się do miejsca i do osób wykonujących zabiegi, dlatego chętniej wracają do tego samego salonu po kolejne usługi, których potrzebują – mówi Zofia Bydałek, wiceprezes i założycielka Yasumi.
Firma rozwija sieć Instytutów Zdrowia i Urody Yasumi, w ramach której działa już ponad 100 salonów w całej Polsce. W swojej ofercie franczyzowej posiadała także opcję współpracy w ramach sieci specjalizującej się w fotodepilacji Yasumi epil. W czasach największej popularności tego zabiegu sieć liczyła kilkadziesiąt lokalizacji. Jednak z biegiem czasu i pod wpływem zmian na rynku większość franczyzobiorców Yasumi epil zdecydowała się na doinwestowanie swojego biznesu, wprowadzenie szerszej oferty i przekształcenie placówek w Instytuty Zdrowia i Urody, gdzie profesjonalna depilacja jest tylko jednym z zabiegów oferowanych przez gabinet.
– Wąska specjalizacja to mniej zatrudnionych osób, mniejsza przestrzeń gabinetu, brak możliwości zatrudnienia recepcji. Wszystko to utrudnia pracę gabinetu na wysokim poziomie, uniemożliwia klientowi rejestrację na zabieg, wykonanie usługi w oczekiwanych warunkach i standardzie, a załodze komfort i wygodę pracy. Klienci szukają nie tylko zabiegów na dobrym poziomie, ale również wykonywanych w komfortowych, przyjemnych przestrzeniach – mówi Zofia Bydałek.
Podobne doświadczenia ma właściciel sieci Easy Waxing, prowadzący salony we Wrocławiu i Warszawie. Początkowo chciał rozwijać się głównie w oparciu o usługę depilacji woskiem, ale szybko porzucił te plany. Dziś salony oferują szeroką gamę zabiegów depilacji (wosk, pasta cukrowa, laser), manicure, pedicure, a także zabiegi na twarz.
POPULARNE NA FORUM
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Niesamowicie ważną sprawą kwestią w dzisiejszych czasach w rozwoju własnej firmy, zwłaszcza jeśli jest to sklep internetowy, jest prowadzenie mediów.
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Biznes, który procentuje
Negatywne opinie mogą wpłynąć na decyzje zakupowe potencjalnych klientów bardziej niż promocje reklamowe. Dlatego warto zadbać o to, aby pozytywne komentarze.
Chleba i reklam
Współczesny konsument coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe na podstawie opinii innych użytkowników w internecie. Dlatego kluczowe jest budowanie i utrzymywanie.
Własny biznes - wentylacje
Reklama online daje firmie możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, jednak skuteczność kampanii może być ograniczona przez negatywne opinie w sieci. Dlatego.
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich.
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują.
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują.
MODA PRZEMIJA
Na początku minionej dekady do Polski dotarła moda na fotodepilację, czyli depilację za pomocą urządzenia IPL, która po serii kilku zabiegów przynosiła trwały (od kilku miesięcy do kilku lat) efekt usunięcia owłosienia. Stała się ona tańszą, choć również nieco mniej skuteczną alternatywą dla depilacji laserowej. Dużą rolę w popularyzacji tego zabiegu odegrała hiszpańska sieć No+vello, która zaoferowała fotodepilację każdej partii ciała w stałej cenie 99 zł.
Pojawienie się No+vello było dużą rewolucją na rynku. Sieć bez trudu przekonała do swojego pomysłu na biznes rzesze inwestorów. W niespełna dwa lata uruchomiła ponad 100 salonów franczyzowych. Jednak na rynku szybko pojawiła się też konkurencja.
Kolejne sieci gabinetów fotodepilacji wyrastały jak grzyby po deszczu. Okazało się jednak, że ich szybki rozwój nie zawsze szedł w parze z jakością świadczonych usług, dobrze przemyślanym konceptem, właściwym wsparciem franczyzobiorców, często niezwiązanych wcześniej z branżą czy też know-how w zakresie skutecznego pozyskiwania klientów. W rezultacie sieć No+vello zniknęła równie szybko jak się pojawiła, a jej los podzieliło kilka innych wzorowanych na niej konceptów. Okazało się, że zrobienie biznesu na depilacji nie jest prostym przepisem na sukces.
Z drugiej jednak strony na rynku wciąż działają firmy specjalizujące się w depilacji, które zapewniają, że potrafią zarobić tylko na tej jednej usłudze. Są wśród nich sieci oferujące współpracę na zasadzie franczyzy, takie jak DepilConcept czy Depilacja.pl.
