Depilacja Pl - Franczyza jako sposób na sukces w branży urody

DepilConcept

Gładki biznes! DepilConcept to największa sieć salonów trwałej depilacji w Polsce - 95 specjalistycznych gabinetów. Oferowane usługi: trwała depilacja, fototerapia twarzy i ciała oraz fotoodmładzanie w wyjątkowych cenach: 110 zł za każdą strefę ciała.

Dodatkowo prowadzona jest sprzedaż kosmetyków marki własnej ConceptPlus. Jako jedyna sieć trwałej depilacji wystawiamy Klientom Certyfikat Gwarancji potwierdzający wysoką jakość i skuteczność naszych usług.

W ramach systemu pracuje ponad 350 specjalistek (kosmetyczek i kosmetolożek) oraz franczyzobiorców. Miesięcznie z zabiegów korzysta około 23 000 klientów.

Międzynarodowa Marka DepilConcept jest już od 13 lat obecna w Polsce, 16 lat na świecie! Salony funkcjonują w 7 krajachm.in: w Portugalii, Brazylii, Serbii, Czechach, Słowacji, Chorwacji oraz w Irlandii.

Biznes odporny na kryzys gospodarczy! Sytuacja związana z pandemią COVID, wojna w Ukrainie, sytuacja gospodarcza m.in.: wysoka inflacja, pokazały, że biznes trwałej depilacji jest odporny na kryzys – wynika to ze stałego zapotrzebowania na usługi beauty oraz know-how biznesu DepilConcept.

Poznaj nas bliżej! Historia marki DepilConcept na świecie!

DepilConcept powstał w 2007 roku w Portugalii, w celu udostępnienia wszystkim trwałych zabiegów depilacji i fototerapii, które rozwiązują problemy z owłosieniem i skórą. DepilConcept rozpoczął franczyzę w 2008 roku i wykazał szybki rozwój sieci klinik nie tylko w Portugalii, ale także w sześciu innych krajach. W Polsce marka pojawiła się w 2011 roku – obecna jest już od 13 lat! W 2017 roku DepilConcept wdrożył własną markę kosmetyczną Concept+, która zapewniła wyższą jakość świadczonych usług. Rok 2018 upłynął pod znakiem rebrandingu DepilConcept i zmieniliśmy nasz wizerunek na bardziej świeży i nowoczesny, co pozwala nam dotrzeć do większego rynku. W ramach grupy Concept na świecie działa ponad 200 salonów DepilConcept oraz BodyConcept.

NIE TYLKO FOTODEPILACJA

DepilConcept wszedł na rynek na fali wspomnianego boomu na fotodepilację. Pojawił się na nim jako jeden z ostatnich graczy, bo dopiero w 2011 roku, ale za to jako jedyny przetrwał. Co więcej, salonów pod szyldem DepilConcept wciąż przybywa – obecnie jest ich ok. 60, a do końca 2020 roku ich liczba ma wzrosnąć co najmniej o dziesięć. Franczyzodawca zapewnia, że biznes powinien być rentowny już od pierwszego miesiąca. W praktyce jednak zysk w pierwszym miesiącu osiąga trzy czwarte gabinetów.

Dążymy do 100%, ale to nie jest łatwe, ponieważ najbardziej zawodny w biznesie jest człowiek – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju franczyzy w DepilConcept. – Mamy prawie 60 gabinetów, pomimo takiego samego know-how dla wszystkich, naszego wsparcia, szkoleń czy marketingu ktoś jest pierwszy, a ktoś ostatni w rankingach sprzedaży, a różnica jest czasami kilkukrotna. Ten wynik zależny jest od franczyzobiorcy i jego zaangażowania. To trochę tak jak w sporcie: można dostać się do dobrej drużyny, mieć doskonałego trenera, ale to zawodnik musi wykonać pracę – dodaje.

Gabinety DepilConcept poza fotodepilacją świadczą także usługi depilacji woskiem. W ten sposób niwelują efekt sezonowości w biznesie. Latem rośnie popularność depilacji woskiem, która przynosi natychmiastowy, choć krótkotrwały efekt. Spada zaś zainteresowanie fotodepilacją, m.in. ze względu na to, że są przeciwwskazania do wykonywania zabiegu na opalonej skórze.

DepilConcept był do niedawna jedyną siecią salonów specjalizujących się wyłącznie w depilacji, która aktywnie poszukiwała franczyzobiorców i uruchamiała kolejne placówki. Pod koniec ubiegłego roku dołączył do niej koncept Depilacja.pl. W sieci, która powstała w 2016 roku, działa już 37 salonów w Polsce, 7 w Wielkiej Brytanii i 2 w Brazylii. Placówki specjalizują się w depilacji laserowej, która jest usługą z wyższej półki (także cenowej) niż fotodepilacja. Pojedynczy zabieg na jedną partię ciała w tej sieci to koszt 189 zł. Jednak dużą część jej sprzedaży stanowią karnety na większą ilość zabiegów.

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Perfumy z Hiszpanii /08.07.2024

Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.

Wakacje w pełni, ale praca nie ustaje. Tutti Santi otwiera nowe lokale, Żabka rusza w plener, a Sfinks podlicza przychody. Przegląd tygodnia 29 czerwca-6 lipca.

Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?

Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?

2/3 transakcji w sklepach jest bezgotówkowych /04.07.2024

Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności. Jak zatem odpowiedzieć na preferencje płatnicze konsumentów i zwiększyć konkurencyjność swojego biznesu?

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Wsparcie w osiągnięciu zysku już w pierwszym miesiącu,
  • wspólny wyboru lokalu,
  • wsparcie operacyjne – funkcjonowanie gabinetu,
  • rekrutacja pracowników,
  • kompleksowe szkolenia franczyzobiorcy oraz specjalistek,
  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów dla gabinetu,
  • wsparcie lokalnych działań marketingowych,
  • kampanie reklamowe realizowane dla salonu przez specjalistów marketingu centralnego,
  • wsparcie działu marketingu,
  • strategia marketingowa,
  • wsparcie graficzne w przygotowaniu materiałów reklamowych,
  • kampanie centralne,
  • dostęp do innowacyjnych technologii oraz narzędzi marketingowych,
  • bieżące wsparcie w zakresie obsługi klienta i sprzedaży,
  • specjaliści z zakresu kosmetologii, sprzedaży, finansów,
  • cykliczne szkolenia,
  • własny serwis urządzeń,
  • urządzenie zastępcze na czas napraw.

Korzyści dla franczyzobiorcy

  • gwarancja rentowności,
  • szybki zwrot z inwestycji,
  • duży potencjał rynku,
  • sprawdzony koncept biznesowy,
  • brak doświadczenia biznesowego, oraz znajomości branży kosmetycznej nie jest przeszkodą,
  • udział w jednej z najbardziej innowacyjnych sieci salonów kosmetycznych na świecie,
  • doradztwo w bieżącym prowadzeniu salonu i lokalnej strategii marketingowej,
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i kształcenia,
  • wyłączność działania na wybranym obszarze.

JEDNOSTKI WŁASNE

Polska – 101 (pierwsza powstała 2011r). Pozostałe kraje: Brazylia (4), Portugalia (65), Serbia (1), Czechy, Słowacja, Irlandia.

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII

WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

Więcej wizyt w gabinecie trzeba również odłożyć przy zaburzeniach hormonalnych oraz zespole nadwrażliwości mieszków na prawidłowy poziom hormonów mieszki zachowują się tak, jakby w organizmie było za dużo androgenów, chociaż w rzeczywistości tak nie jest.

Czytaj dalej...

Podaż energii w mniejszych ilościach połączona z technologią in Motion umożliwia utrzymanie wyższej temperatury w skórze przez dłuższy czas, a to z kolei czyni SHR skutecznym w walce z jaśniejszym owłosieniem, co do tej pory nie było możliwe przy użyciu innych urządzeń i technologii.

Czytaj dalej...

Pomimo tego, że zabiegi z kwasem hialuronowym są bezpieczne, minimalnie inwazyjnie i praktycznie nie wymagają rekonwalescencji, to warto mieć świadomość, że mogą ale nie muszą wystąpić efekty uboczne po zabiegu, które przechodzą w ciągu 1-5 dni.

Czytaj dalej...

Jeśli chcemy uniknąć problemów skórnych, powinniśmy wybierać dobrej jakości wosk i korzystać z usług profesjonalnych kosmetyczek, które potrafią prawidłowo nałożyć wosk i zdejmować go z naszej skóry.

Czytaj dalej...