Dodatek do benzyny przeciw starzeniu - Nowa era ochrony silnika

Popularne rankingi

LIQUI MOLY Pro-Line Ansaug System Reiniger Diesel Oczyszczacz kolektora (5168)

Oczyszczacz wtryskiwaczy Liqui Moly(R) Pro-Line Ansaug System Reiniger Diesel - specjalny aktywny rozpuszczalnik z zaawansowaną technologicznie kombinacją dodatków do usuwania typowych zanieczyszczeń i osadów w obszarze dolotowym i przepustnicy. Poluzowuje i usuwa tłuszcze i zabrudzenia, takie jak olej, sadza, itp. Skuteczny preparat do czyszczenia układu dolotowego silnika bez brudzenia rąk i demontażu silnika,

Produkt należy stosować tylko do silników Diesla.

  • Wprowadź środek czyszczący do układu dolotowego za przepływomierzem, dzięki długiej sondzie natryskowej można oczyścić cały kanał zasysający.
  • Uruchom silnik i aplikuj preparat w krótkich odstępach czasu (2-3 s) przy pracującym silniku przy ok. 2500 obrotów na minutę.
  • Jeśli prędkość wzrasta (> 1000 obr / min) podczas aplikacji, natychmiast zaprzestań opryskiwania

pojemność opakowania: 400ml

CleanTEC - Środek do czyszczenia EGR i katalizatora oraz sondy lambda 106 - 300 ml

CleanTEC Premium ChemieŚrodek do czyszczenia EGR i katalizatora oraz sondy lambdaPojemność: 300 ml

Nr katalogowy: 106

Zużycie: 300 ml wystarcza do 80 l paliwa

Stosunek mieszania: 1:200

Do wszystkich silników benzynowych i wysokoprężnych oraz pojazdów hybrydowych.

Środek czyszczący do sond lambda to specjalnie opracowany wysokowydajny środek czyszczący, który skutecznie i trwale usuwa brud, sadzę i osady węglowe w całym układzie wydechowym, zwłaszcza w obszarze katalizatora, sondy lambda, turbosprężarki i zaworu EGR.

Przy regularnym stosowaniu zapewnia ochronę przed ponownym zanieczyszczeniem, zwiększa oszczędność paliwa, optymalizuje pracę silnika oraz zapewnia prawidłową pracę katalizatora i sondy lambda. Wspomaga KAT, EGR, czyszczenie sondy lambda zgodnie z wartościami granicznymi emisji.

Dlaczego CleanTEC do czyszczenia EGR i katalizatora oraz sondy lambda?

Z czasem postępujące zanieczyszczenie części zamontowanych w układzie wydechowym, takich jak katalizator, sonda lambda, turbosprężarka czy zawór EGR, prowadzi do znacznego wzrostu zużycia paliwa oraz emisji szkodliwych gazów spalinowych, takich jak np. B. tlenek węgla i węglowodór. Ponadto zauważalnie pogarsza się wydajność silnika. Te problemy są wspólne dla wszystkich pojazdów, zwłaszcza krótkodystansowych, wyposażonmych w EGR, z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem oraz w obszarach o niskiej jakości paliwa. Często pojawiają się komunikaty o błędach OBD (On Board Diagnostics), które są wyświetlane kierowcy w jego kokpicie np.: Check Engine.

Benzyna E10: nowoczesność, kontrowersje i dominacja na stacjach

  1. Dodatki biokomponentów do paliwa: Unijne przepisy, które stosują do podawania biokomponentów do paliw ropopochodnych. Do benzyny dodaje się bioetanol (alkohol etylowy), natomiast do oleju napędowego dodawane są estry kwasów tłuszczowych (FAME/RME), znane również jako biodiesel.
  2. Narodowy Cel Wskaźnikowy: Wprowadzono Narodowy Cel Wskaźnikowy, który określa globalny udział biokomponentów we wszystkich paliwach. To nie określone ilości biokomponentów w danym paliwie, ale odpowiednio ich udział na rynku.
  3. Oznaczenia paliwa na stacji: Od października 2018 roku oznaczenia benzyny i oleju napędowego na stacji informują o zawartości biokomponentów zgodnie z unijną dyrektywą z 2014 roku.

Aktualne oznaczenia na dystrybutorach benzyny:
  • E5 – benzyna o maksymalnej zawartości biokomponentów do 5 proc.,
  • E10 — benzyna o maksymalnej zawartości biokomponentów do 10 proc.,
  • E85 — paliwo oparte głównie na biokomponentach, do zasilania silników typu flexifuel, zawierające głównie alkohol. Nie nadaje się do standardowych silników.
Aktualne oznaczenia na dystrybutorach oleju napędowego:
  • B7 – najpopularniejszy typ oleju napędowego o zawartości do 7 proc. biokomponentów,
  • B10 – olej napędowy o zawartości do 10 proc. biokomponentów,
  • XTL – syntetyczny olej napędowy, produkowany np. z gazu. Paliwo może zawierać domieszkę biokomponentów.

PULSAR U95 ZASTĘPUJE OŁÓW W BENZYNIE

Odbiór osobisty: 0 zł
Pocztex punkt+Żabka: 14.95 zł
Kurier GLS: 16.95 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 16.95 zł
Kurier Pocztex: 16.95 zł
Kurier Inpost: 24.95 zł
Kurier GLS Pobranie: 23.95 zł
Kurier Inpost Pobranie : 34.95 zł
Kurier zagraniczny GLS: od 21.95zł

  • Odbiór
    w 5 sklepach
  • Wymiana
    39.95zł
  • Produkt
    oryginalny
  • Wysyłka gratis
    od 299zł
  • Odbierz
    bon
  • Zwrot
    30 dni

Dodatek zastępujący ołów w benzynie.

Parametry
Zastosowanie: Benzyna
Działanie: inne
Pojemność: 50ml
Producent: PULSAR
Kod produktu: KPU95

Nikt jeszcze nie dodał opinii.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Wartościowe opinie nagradzamy bonem!

Produkt przeznaczony do zwalczania moli spożywczych w pomieszczeniach takich jak kuchnie i spiżarnie oraz

Pragnie sięgać po moc natury, która przynosi biologicznie aktywne rozwiązania, by intensywnie poprawiać nawilżenie, działać regulująco i wzmacniająco, a przy tym wspomagać kojenie i redukcję stanów zapalnych oraz rozjaśniać.

Czytaj dalej...

Co więcej, w wielu publikacjach naukowych zwraca się uwagę na to, że witamina C pomaga utrzymać właściwy poziom nawilżenia skóry oraz stymuluje produkcję ceramidów , które wzmacniają barierę hydrolipidową.

Czytaj dalej...

2 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;.

Czytaj dalej...

Możesz zamówić produkty w wygodny dla Ciebie sposób Kurierem 12,99zł Kurierem za pobraniem 16,99zł Do wybranego Paczkomatu InPost 12,99zł Do wybranego automatu Orlen Paczki przy zakupach za minimum 49,99zł darmowa dostawa.

Czytaj dalej...