Stymulujące wzrost rzęs - Rewolucyjne Serum Eveline
Podsumowanie naszego wielkiego testu serów do rzęs
Od czasu wprowadzenia na rynek pierwszego serum do rzęs wiele się zmieniło. Ulepszono formuły składników aktywnych i obniżono ceny, a skuteczne sera do rzęs zo niewielkich działaniach ubocznych, które odniosły sukces mogły ugruntować swoją pozycję w perspektywie długoterminowej.
Jednocześnie liczba dostępnych serów do rzęs stała się niezliczona, przez co konsumenci mogą zostać łatwo wprowadzeni w błąd. Ze względu na ogromną gamę produktów, w przypadku "nowicjuszy w temacie serów do rzęs", błędy zakupowe są prawie pewne.
Nasz test wykazał, że jedynie kilka serów do rzęs faktycznie osiąga pożądany efekt. Ten, kto nie chce ryzykować i pragnie wypróbować serum do rzęs spełniające swoje obietnice, powinien sięgnąć po uznane marki, takie jak „Orphica".
Naśladowcy często kuszą niskimi cenami i fascynującymi sloganami reklamowymi, jednak zawsze należy ich unikać. Istnieje zbyt duże ryzyko trafienia na "czarną owcę", która okaże się nie tylko nieskutecznym produktem, ale będzie zagrażać również zdrowiu oczu.
Odżywka do rzęs Eleverlash
ÉleverLash – tu es belle!, Cena: 139 zł za 3 ml
EleverLash to skuteczna odżywka, która daje efekty w postaci dłuższych i gęstszych rzęs. Bardzo wysoka skuteczność to zasługa obecności w składzie aż 2 substancji wpływających na rzęsy. Jej stosowanie jest bardzo łatwe i zbliżone do innych odżywek, a mianowicie polega na przeciągnięciu pędzelkiem z odżywką po linii rzęs. Odżywka do rzęs Eleverlash ze względu na swój skład, powinna być stosowana ostrożnie – tak jak każda odżywka do rzęs z bimatoprostem. Pamiętaj, by najpierw przeprowadzić próbę uczuleniową i użyć odżywki na niewielkim fragmencie skóry nad okiem.
Pierwsze efekty stosowania Eleverlash pojawiają się już po 2 tygodniach stosowania, a po 4 rzęsy są wyraźnie bardziej gęste i dłuższe. Odżywka do rzęs Eleverlash może też poszczycić się bezpieczeństwem i dużą wydajnością.
3 RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner
Zalety: Revitalash® Advanced
- zawiera pochodną prostaglandyny o naukowo udowodnionym działaniu
- zawiera wiele naturalnych wyciągów
- opatentowany kompleks biotyny i peptydu
- można się szybko spodziewać dobrych wyników
- produkt wegański
- pochodzący od marki o światowej renomie
Wady: Revitalash® Advanced
- zawiera wątpliwy składnik, który hamuje rozwój mikroorganizmów (chlorofenezyna)
- produkt o zdecydowanie wygórowanej cenie
- duże ilości substancji zwiększają ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych (przed zakupem należy sprawdzić składniki pod kątem znanych alergii!)
Odżywka RevitaLash® stanowi kolejne serum do rzęs na bazie pochodnej prostaglandyny. Uznanie zyskał głównie dzięki temu, że był najlepiej sprzedającym się serum przyspieszającym wzrost w USA. Jako wiodąca wtedy marka, RevitaLash® zapoczątkowała nowy trend i „wybrukowała” drogę własnym serum. Nawet obecnie, ten pionierski produkt wie, jak sprawić, byśmy po teście „zbierali szczękę z zachwytu”.
Odżywka do rzęs od firmy RevitaLash® była jedyna w swoim rodzaju na całym rynku. Jako pierwsze, bardziej rozpowszechnione serum do rzęs, kładło podwaliny dla wielu uwodzicielskich spojrzeń w kolejnych latach. Dzisiaj środek wzmacniający rzęsy jest dostępny w wersji „zaawansowanej”, którą tutaj przetestowaliśmy. Formułę oryginalną udoskonalono, wprowadzając więcej składników naturalnych.
Dla osób gotowych na nieco większy wydatek, odżywka firmy RevitaLash® Advanced Eyelash Conditioner może być dobrą alternatywą. W szczególności dotyczy to wegan, ponieważ firma RevitaLash® nie używa żadnych produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego i nie łączy się z okrucieństwem. Wszystkie te czynniki, w połączeniu z wyróżniającą się jakością oraz doskonałymi wynikami, które uzyskaliśmy, zostały uhonorowane trzecim miejscem w naszym teście.
Zdaniem badanych
- odżywia rzęsy
- wspomaga regenerację rzęs
- uelastycznia rzęsy
- pielęgnuje, wspomaga regenerację
- rzęsy stają się bardziej uwydatnione
- jest delikatny dla wrażliwych oczu
- nie szczypie i nie podrażnia oczu
Prosta aplikacja serum
All You Need Is Lash
Na czystą i suchą skórę wzdłuż górnej linii rzęs nałóż niewielką ilość serum jednym pociągnięciem aplikatora. Stosuj raz dziennie na noc. Nie ma potrzeby nakładania produktu na dolną linie rzęs.
Efekt stosowania serum
Używam serum od około 3 tygodni i jestem ZACHWYCONA! Moje rzęsy są długie, mocne i gęste! Ponadto serum nie powoduje szczypania oczu, zatem jest w 100% bezpieczne dla oczu. Polecam z całego serca!
To serum naprawdę działa, jestem zachwycona i polecam gorąco!ALL YOU NEED IS LASH
Po pierwszym opakowaniu Twoje rzęsy zaczną wyglądać lepiej niż kiedykolwiek! Gwarantujemy, że totalnie zakochasz się w swoim nowym looku. Pamiętaj jednak, że jeśli chcesz, by został z Tobą na dłużej, to koniecznie kontynuuj kurację!
Liczba opakowań: 1 (3 ml – 3 miesiące stosowania).
ALL YOU NEED IS LASH x2
Przy drugim opakowaniu przekonasz się, co naprawdę potrafi nasze serum i odczujesz pełne spektrum jego działania. Szykuj się na falę komplementów, bo Twoim gęstym, grubym i długim rzęsom nikt nie będzie mógł się oprzeć!
Preferencje dotyczące plików cookie
Funkcjonalne pliki cookie są bezwzględnie niezbędne do świadczenia usług sklepu, a także do jego prawidłowego działania, dlatego nie ma możliwości odmowy ich użycia. Umożliwiają one użytkownikowi poruszanie się po naszej stronie internetowej i korzystanie z różnych opcji lub usług, które na niej istnieją.
| Cookie | Dostawca | Przeznaczenie | Termin ważności |
|---|---|---|---|
| PHP_SESSID | www.phlov.com | Plik cookie PHPSESSID jest natywny dla PHP i umożliwia stronom internetowym przechowywanie zserializowanych danych o stanie. Na stronie internetowej służy do ustanowienia sesji użytkownika i przekazania danych o stanie poprzez tymczasowe ciasteczko, które jest powszechnie znane jako ciasteczko sesyjne. Te pliki cookie pozostaną na Twoim komputerze tylko do momentu zamknięcia przeglądarki. | Sesja |
| PrestaShop-# | www.phlov.com | Jest to plik cookie, którego Prestashop używa do zapisywania informacji i utrzymywania otwartej sesji użytkownika. Umożliwia zapisywanie informacji takich jak waluta, język, identyfikator klienta między innymi danymi niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania sklepu. | 480 godziny |
To te, które zbierają informacje o reklamach wyświetlanych użytkownikom serwisu. Mogą być anonimowe, jeśli zbierają tylko informacje o wyświetlanych powierzchniach reklamowych bez identyfikacji użytkownika lub spersonalizowane, jeśli zbierają dane osobowe użytkownika sklepu przez osobę trzecią, w celu personalizacji wspomnianych powierzchni reklamowych.
Zbierają informacje o tym, jak użytkownik przegląda sklep, zwykle anonimowo, choć czasami pozwalają również na jednoznaczną identyfikację użytkownika w celu uzyskania raportów o zainteresowaniach użytkowników produktami lub usługami, które oferuje sklep.
U nas zapłacisz kartą